hej hej

hej  jag heter felicia jag är 9 år jag älskar hundar och hästar jag har haft en hund hete sebastian men kallades för sebbe jag har inget husdjur nu men vi fundera på att skaffa hund igen men det blir om ett år typ... jag har en annan blogg som jag inte sköter men den här kommer jag att sköta men jag kommer inte ha så många bilder fasst några men mest text jag älskar skolan jag började i onsdags det var kul men nu så ska jag brätta om bloggen. det är en blogg om mig och mina kompisar och familj men jag kommer inte skriva varige dag för mamma och pappa är skilda så men ofta men nu måste jag planera bloggen lite så syns snart det kommer ett till inlägg i dag så syns snart


KRAM/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0